Zdaj objaviti zaposlitvene oglase!

Zdaj objaviti zaposlitvene oglase – Zakaj ravno zdaj oglaševati prosta delovna mesta?

Zdaj objaviti zaposlitvene oglase! Koronavirus je svet obrnil na glavo. Število brezposelnih narašča, trgovci prehajajo na skrajšan delovni čas, nekatera podjetja so zaprla proizvodnjo, spet druga obratujejo normalno. Trenutna kriza je v nekaj mesecih naše življenje postavila na glavo.
Veliko slovenskih podjetnikov skrbi, kakšne posledice bo epidemija pustila na gospodarskem področju, a tega ne more še nihče napovedati. Pomembno je, da ohranimo zdrav razum in si med seboj pomagamo po najboljših močeh.

Največ podpore bodo potrebovali hotelirji in gostinci, ki bodo ob ponovnem odprtju turistične panoge imeli polne roke dela in iskali kader na vseh področjih.
Ko se bodo ukrepi na turističnem področju sprostili, bodo ljudje izkoristili lepo in toplo vreme ter si prvoščili okusno kosilo ali sladico – in gostinstvo bo zopet zacvetelo.
Tudi na drugih področjih je pričakovati pozitivne spremembe. Veliko podjetij se znajde in uvede spletno trgovino, dostavo na dom, proizvodnjo novih izdelokov in še bi lahko naštevali.
Za to potrebujejo nove sodelavce, ki jih sedaj lažje najdejo, saj se veliko visoko kvalificiranih kadrov nahaja doma in iščejo službo. Iskalci zaposlitve v tem času ne lenarijo. Ne! Aktivno iščejo službo, si urejajo življenjepis in čakajo na nove izzive. To smo opazili tudi na našem portalu, kjer beležimo veliko prijav iskalcev zaposlitve. Zdaj je vaša priložnost, da objavite prosta delovna mesta in bodočim kadrom predstavite vaše podjetje. Če se sprašujete, zakaj, berite dalje.

Izvedite več o naslednjih temah:

Najboljši čas za objavljanje prostih delovnih mest
Kdaj je oglaševanje prostih delovnih mest uspešno?
Gostinci, pričnite že zdaj z iskanjem kadra
Zdaj objaviti zaposlitvene oglase – prednosti

Kdaj je najboljši čas za oglaševanje prostih delovnih mest – ali je smiselno zdaj objaviti zaposlitveni oglas?

Študije dokazujejo, da je objava prostih delovnnih mest najuspešnejša začetek tedna. Se sprašujete, zakaj? Po študijah sodeč, iščejo strokovni delavci še posebej v začetku tedna nove priložnosti za delo. Pri tem je mogoče zabeležiti, da je največ obiska na zaposlitvenih portalih v jutranjih urah preko pametnih telefonov, podnevi preko računalniških zaslonov, ob koncu tedna pa je obisk portalov slabši.
Objava zaposlitvenih oglasov je zelo obetavna v zimskem času in na začetku leta, saj se veliko ljudi drži načela: novo leto, nov začetek. To velja tudi za iskalce zaposlitve, ki si za prihajajoče leto zastavijo nove cilje. V tem trenutku se na gospodarskem področju dogaja RAVNO TO! Top kvalificiran kader doma intenzivno dela na karierni orientaciji. Zaradi tega je zdaj pravi čas, da podjetja postanejo aktivna in se pripravijo na prihodnost.

 

Zdaj objaviti zaposlitvene oglase

 

Kdaj je oglaševanje prostih delovnih mest uspešno?

Ali je objava zaposlitvenih oglasov uspešna ali ne, je odvisno od več dejavnikov:
• Pravilna izbira medijev za ciljno skupino,
• tekstovno in grafično privlačen oglas,
• pazljivost pri izbiri naslova oglasa,
• čas objave oglasa (najprimernejše začetek tedna v jutranjih urah).
Trenutno je veliko delavcev na čakanju ali so bili iz gospodarskih razlogov odpuščeni in sedaj iščejo nove poklicne izzive. Odpuščeni niso bili zato, ker niso bili uspešni pri delu, ki so ga opravljali. Ne! Odpuščeni so bili, ker je kriza zaradi koronavirusa pustila veliko posledic na gospodarskem področju in podjetja niso bila več zmožna zagotoviti dela. Nekatera podjetja ravno zdaj doživljajo razcvet, spet druga pa se bodo morala organizirati na novo. Zato je ravno zdaj oglaševanje prostih delovnih mest zelo uspešno in imate veliko možnost, da najdete ustrezen kader.

Zdaj voditi razgovor za službo, kasneje pa zaposliti

Trg dela se ni ustavil. Ravno obratno! Zaradi nastale situacije je veliko ljudi izgubilo službo in iščejo novo zaposlitev. Veliko zaposlenih se ne bo vrnilo na njihovo delovno mesto ali bodo iskali nove možnosti in se podali v druge panoge.
Podjetja imajo sedaj možnost, da se na novo predstavijo in pozicionirajo na trgu dela. Vodite, razgovore za službo preko video klica (Gmail, Skype,…), kasneje pa jih povabite v vaše podjetje. Izkoristite možnosti, ki vam jih ponuja današnja tehnologija!

 

Zdaj objaviti zaposlitvene oglase

 

Gostinci, pričnite že zdaj z iskanjem kadra

Ko se bo sprostil ukrep o omejevanju gibanja in se bodo ponovno odprli gostinski lokali, bodo gostinci ponovno doživeli gospodarsko rast! Vsi smo že v nizkem štrtu in čakamo sprostitve, da bomo lahko ponovno obiskali naše najljubše lokale. Veselimo se že obiska restavracij, dobre kave ali kepice sladoleda na terasi ob sončnem vremenu. Vreme postaja vse topleje, dnevi so daljši in želimo si preživljanja sproščenega dneva v naravi, kar je trenutno omejeno.
Koronavirus pa je prinesel tudi nekaj dobrega! Ker smo več časa v domačem okolju, smo se bolj navezali z lokalnimi pridelovalci in prodajalci, ki nam v tem času zelo pomagajo in lajšajo naš vsakdan. Verjamemo, da jim bomo tudi po krizi stali ob strani in bomo še bolj cenili našo lepo deželo ter vse, kar nam ponuja. Kakšno bo letošnje poletje, se še ne da napovedati, a moramo biti pripravljeni na vse in optimistično zazreti v prihodnost. Zato je sedaj pravi čas, da pričnete z načrtovanjem in iskanjem novih sodelavcev, ki vam bodo pomagali zaživeti in se vrniti na stara pota.

Zdaj objaviti zaposlitvene oglase – prednosti

Nihče ne ve natančno, kako bo šlo naprej. A stanje se bo umirilo in počasi se bomo vrnili v naš vsakdan, ki smo ga bili vajeni pred krizo. Globalno gospodarstvo je šlo že skozi veliko kriz in se tudi opomoglo, pomislimo na finančno krizo leta 2008/2009, to nam naj vcepi optimizem in moč. Takrat smo si nabrali mnogo izkušenj, ki nam bodo pomagale tudi pri tem gospodarskem vstajenju.

Žal se veliko zaposlenih boji za poklicno prihodnost, nekateri pridni delavci pa so izgubili službo in so se morali prijaviti na zavod za zaposlovanje. Dejstvo je, da ti niso bili odpuščeni zaradi uspešnosti pri delu ali kvalifikacij, temveč zaradi nastale situacije v gospodarstvu. A aktualna situacija ima tudi prednosti pri iskanju novega kadra:

• Kot delodajalec se lahko na novo pozicionirate na trgu dela – Employer Branding!
• Veliko visoko kvalificiranih kadrov je trenutno doma in iščejo nove poklicne izzive.
• Več ljudi se zdaj prijavlja na zanimiva prosta delovna mesta.
• Že zdaj lahko preko e-pošte in telefonov vodite razgovore z bodočimi kandidati in jih kasneje povabite na razgovor.
• Zaposliveni oglasi so zdaj najcenejši in imajo veliko ogledov.

 

Zdaj objaviti zaposlitvene oglase

 

Zdaj objaviti zaposlitvene oglase – povzetek

Nihče ne ve, kakšne posledice bo kriza pustila na gospodarskem področju, a sedaj ni čas, da prihodnost opisujemo kot katastrofo. Pomembno je, da smo pogumni in solidarni ter pomagamo najbolj ranljivim skupinam. Kot podjetniki moramo ostati optimistični in s polno paro zakorakati v prihodnost. Še posebej gostinci se bodo morali pripraviti na naval gostov, ki se bodo po sprostitvi ukrepov vrnili v svoje najljubše lokale. Potrebovali bodo zanesljiv kader, zato izkoristite to priložnost, ki se vam ponuja na trgu dela. Opozorite nase in se predstavite bodočim sodelavcem, ki so pripravljeni na nove poklicne avanture. Mi vam z veseljem pomagamo in svetujemo.

Zapomniti si moramo, da v kriznih časih ne preživijo največji, najmočnejši ali najbolj pametni, ampak tisti, ki so najbolj pripravljeni na spremembe in se znajo hitro prilagoditi novim okoliščinam!